GCC Moodle News

[SDO] - 搵工準備係由你Year 1 就開始!!!!!!

[SDO] - 搵工準備係由你Year 1 就開始!!!!!!

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學

機會係留俾有準備的人。預備CV, 見工, 搵工前準備唔係畢業那一年先開始做。

搵工準備係由你Year 1 就開始!!!!!!

點解? 洗唔洗甘早呀大佬?

俾D tips 大家啦

當你仍是YEAR 1 ......

1) 請開始策劃你的Profile 

2) 你想找什麼工作? 

3) 多嘗試不同類型的暑期工 (特別和自己修讀的專業布

4) 義務工作 

5) 選Placement的意義 (社工系學生) 

6) 瀏覽求職平台 JUMPCT good jobs, Jobs DB 找出個人的亮


為了同學有更好的準備去見工, SDO 會搞一系列的CV +  interview workshop, 教同學如何寫一份突圍而出的CV, 以及預備見工面試, 如: 如何在短短2分鐘介紹自己又突顯自己優勢, 如何答自己唔識的問題? 

CV Workshop

日期/ 時間: 27/2/2023 1300-1430

地點: 304室

費用: 免費

報名: https://docs.google.com/forms/d/1Nvy6Yr0X_JyoT2XpwPugUNJgdTYV2zHCwxw30KTfuX8/edit

***************************************************************************************************************************

Interview Workshop (見工面試one take pass 工作坊)

日期/ 時間: 6/3/2023 1300-1430

地點: 201室

費用: 免費

報名: https://docs.google.com/forms/d/1bo7M6RfqoK-STBu9aF5zzGrM67428wJ_kyRETyWZhu0/edit


聽下呀BOB教路見工tips啦