GCC Moodle News

[SDO]- 小王子夜燈擺設 (最後3個位!!!!!!!今日截止報名)

[SDO]- 小王子夜燈擺設 (最後3個位!!!!!!!今日截止報名)

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學

 情人節就到啦諗左送咩俾你o既BB或心儀對象未機會黎啦上次SDO 的輕黏土音樂盒製作班反應超熱烈同學做到唔捨得走上次報唔到的同學今次唔好錯過啦!!!!!!呢次會係呢個sem 最後一次輕黏土製作班啦。

今次導師教大家用輕黏土做小王子夜燈擺設仲可做埋名牌刻上你心愛的BB的名字獨一無二睇到都甜, BB收到後真係愛死你一萬年呀!!!

日期時間: 10/2/2023 (星期五) 1300-1500

導師: Ms Sandy

地點: 202室

費用: 40元

報名: https://docs.google.com/forms/d/19CqK888nEkwF2VFkpKIgjHjsCyr2_WkHVTnfoCDasyA/edit

查詢: Carine( Counsellor)  63752153