GCC Moodle News

[SDO]-Inbody check測脂分析(費用全免!!!!!)

[SDO]-Inbody check測脂分析(費用全免!!!!!)

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學:

應該每個人都曾經諗過計劃過實行過幻想過減肥, 屢敗屢戰, 屢戰屢敗, 曾經成功但又或只是一剎那光輝..........

機會黎啦!

減肥前需要先了解自己的身體狀況, 唔一定瘦就是健康, 必須先科學化地了解自己身體狀況, 從而下一步計劃如何改善體型和健康。

InBody身體組成分析儀是健身圈必備的體脂機之一,可以測出體脂率、肌肉量、基礎代謝率等等,全方位解析身體組成

而家由24/11-2/12期間, 逢星期一, 四, 五 1:30-2:30pm 到202室搵我(紀君),  就可以借用韓國身體分析儀 即時進行身體分析,10秒內即時有一份屬於你的身體分析報告。即刻測出體脂率、肌肉量、基礎代謝率等等。 資料保密!!!!!


費用全免!!!!!


如想在以上時間以外進行測脂分析, 可email carinelau@gratia.edu.hk 或到202室搵我約時間!