GCC Moodle News

[SDO] - 韓式輕黏土聖誕音樂盒製作班 (最後2個名額, 報名從速)

[SDO] - 韓式輕黏土聖誕音樂盒製作班 (最後2個名額, 報名從速)

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學:

SDO活動一個接一個, 目的是希望同學係勁多assignment交的11-12月之中有些輕鬆的時候。

常言道: 休息是為了走更遠的路!

所以千萬不要錯過12月8 日(Thu) 1300-1430的聖誕活動呀!

大家黎歇息一下, 嘆杯花茶, 嚐嚐甜點, 一起聽住輕音樂, 製作, 真係有齊晒視, 聽, 觸, 味覺o既享受呢!

11月25日或之前報名和交費用會享有早鳥優惠30蚊!!!!!!!!!

報名連結:  

https://do

cs.google.com/forms/d/1XsB8rtsqHu7ysDRQDmd8qMGH74svCv2EXL0649AylU0/edit

8/12 1300-1430