GCC Moodle News

[Library] 在抗疫期間學習,使用e-resources助你獲得更好成績 (I)

[Library] 在抗疫期間學習,使用e-resources助你獲得更好成績 (I)

by LAM Kevin Kai Wing -
Number of replies: 0

COVID-19 全球大流行下,Hybrid Learning 在高等教育中正以驚人的速度上升。同時,同學除了靠使用Google,其實你還可以有多更好嘅選擇!

今期宏恩Library 為咗在家抗疫期間學習,又煩腦緊唔知係邊度搵書搵料嘅同學,我哋會分幾個post 去推介Library e-resources 比大家使用。

目前,Library 有三個英文為主嘅ebooks平台可以比大家用,一個係同學一直用開嘅 EBSCO,後者兩個係本年新加入嘅 Wiley  Gale 

 

今次個 post 會為大家重點介紹 Wiley digital textbook ,而且重要係 full-text 可以全本睇晒㗎!這個平台入面有好多唔同 subject 嘅教科書,每本內容都係相當豐富具參考價值,甚至乎其他院校大學嘅課程都係用緊佢哋嘅書。


小編幫大家試用左陣,就以本校部分課程參考書為例,搵一搵就有啱用嘅參考書 例如: (PY) Case studies in abnormal psychology (GE) Servant Leadership for higher Education(MM) The Art of Digital Marketing(SW) Social Policy For Social Work (EC) Children’s Literacy, Learning and Culture 等等。小編覺得操作上都算叫做方便,唔洗去Google books 度睇得咁辛苦,又唔洗怕因為版權問題被遮蔽左幾頁內容,textbook 重可以開埋朗讀功能,做翻譯,加埋cite都得。反而,比較麻煩係用戶須先透過 VDI 連結到 Wiley digital textbook 網頁後,再須要註冊/登入成功,才能使用電子資源。(小編用幾次就習慣了)

 

同學和老師們也不妨試一試!

Q&A. 如何使用?

1. 使用電腦💻安裝 VDI 

2. 登入VDI ,連結到 WDT網頁 (到網頁後,唔知點做可以按Help?幫手)

3. 註冊,記得要用學校gmail做一次註冊 

4. 成功註冊/登入後,便可以立即使用電子資源

5. 揀好電子書,記得按 checkout 左先可以睇

*如果試左幾次都係有問題,你就需要立即搵你嘅Librarian 幫手啦!

 (待續...)


圖書館服務時間:逢星期一至五,由上午九時正  下午五時三十分

電話:5804-4141

電郵 : libinfo@gratia.edu.hk

或於  圖書館主頁右下方的聊天室 與我們交流。