GCC Moodle News

[SDO] 向拖延說『不』技巧工作坊

[SDO] 向拖延說『不』技巧工作坊

by Student Development Office GCC -
Number of replies: 0

放暑假啦! 但我哋都唔會俾佢停! 我哋SDO嘅工作坊又嚟啦!

啱啱完咗Sem, 相信大家都交哂功課。但唔知當中有幾多份功課係拖到LAST MINUTE 先開始做呢還是除咗學校嘅功課, 係其他方面嘅工作都會有拖延嘅習慣

 

唔知你哋會唔會都俾自己拖延嘅惡性循環搞到自己壓力爆煲,感到自責,甚至討厭自己?

就住呢啲情緒, 今次就等我哋帶大家探索下躲係「拖延」行為背後嘅你自己, 幫助大家發掘你哋自己嘅拖延心理!

 係呢個過程當中, 或許可以讓你搵到解決拖延嘅方法, 同時認識自己多一個部分。

除此之外, 我哋會透過唔同嘅活動攤位, 讓大家探討一下自己係時間上嘅管理技巧同觀念, 等大家可以更加有動力同信心係生活中運用呢啲時間管理技巧!

 

 

最特別嘅係, 我哋今次邀請咗一位Year 1, SOCIAL WORK嘅同學參與設計工作坊嘅內容! (想知邊個?! 你參加工作坊咪知!)


希望大家可以踴躍支持! 唔知到時佢同Counsellor, Gen, 會擦出啲咩火花呢!

p.s. 順利完成工作坊之參加者將會獲得神秘小禮物一份!

 

工作坊詳情:

日期: May, 28, 2021 (FRI)

時間: 3:00pm – 5:00pm

地點: Rm 303

 

報名方法:

https://forms.gle/FvTCF8BzxMmNwNoLA


poster