GCC Moodle News

[SDO] 又開團啦- 疫情下的感受奇遇記 (Soar)

[SDO] 又開團啦- 疫情下的感受奇遇記 (Soar)

by Student Development Office GCC -
Number of replies: 0

將近4月,PRESENT 同考試迫近,加上疫情依然存在....有見及此,我們將為大家安排一個工作坊,好好疏理/釐清一下自己+身邊親友既感受....


『相信由上年至今既疫情底下,感受過好多唔同嘅情緒累了吧,如無意外?

 你同你嘅『情緒腦朋友』係咪都相處得來佢哋又是否得到妥善既照顧?

 到底"情緒/感受何價?" (背後反映什麼價值觀?)

 

今次 「疫情下的感受奇遇記」, 就等我帶你哋從疫情嘅經歷出發, 回帶,發掘埋藏係情緒/感受當中嘅價值觀從新了解自己。

 

照顧自己之餘亦係旅途中學習照顧身邊人。WIN-WIN!』

 

「疫情下的感受奇遇記」集合

日期: 9th Apr, 2021

時間: 11:00a.m.  – 1:00p.m.

團長: Genevieve Tsui (Counsellor)

地點: 302

 報名: https://forms.gle/JdGdnDG5H5wubqaz7

期待你哋嘅参與! 節目預告: 內容包括互動環節,模擬大家日常生活既片段,將呢啲片段裝上濾鏡,我們再重演一次,改寫結局