GCC Moodle News

凝動香港體育基金 招募女性義工

凝動香港體育基金 招募女性義工

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

SportsCHAT! 招募女性義工Buddy喇!】

第二屆「賽馬會凝動香港 SportsCHAT!」嘅第二年(2022-23)活動順利完結,感謝大家支持!今年九月,我哋會繼續展開本屆第三年活動,推動更多女生參與運動!

為咗迎接新一輪活動,我哋再次招募女性義工,成為女同學們嘅運動伙伴 Buddy」!Buddy將會參與到校工作坊,同女同學們一齊做運動,幫助佢哋建立自信以及積極態度,更可以分享做運動嘅經歷!如果妳都想認識來自不同行業、同樣熱愛運動嘅女性,體驗Krav Maga防衛術、健身及瑜伽訓練,又熱衷與年輕人溝通相處,就唔好錯過呢個機會喇!

(曾參加SportsCHAT! 義工訓練嘅義工,毋需重新報名,我們稍後會以電郵通知新一年工作坊詳情!)

女性義工招募

條件:18歲或以上,對運動感興趣,思想開明,熱衷與年輕女生相處及建立人際網絡

職責:經訓練後,全年至少出席三次學校工作坊

義工角色

分享經驗互相學習

帶領同學參與討論

依照導師的指示從旁協助或向同學示範

鼓勵同學一起參與

義工訓練日(必須出席)

日期:2023916日(星期六)

時間:10:00 - 14:00(已包括簡單小食)

地點:新亞中學(九龍土瓜灣農圃道六號;土瓜灣站B出口)

立即報名:bit.ly/3qbJwuH

截止日期:202397

如有任何查詢,請電郵至sportschat@inspiringhk.org 或致電560 560 13聯絡黃小姐。