GCC Moodle News

[SDO x LIB] 就業系列之見工準備篇 - 🌟升級化妝班👩🏻‍💼🧑🏻‍💼

[SDO x LIB] 就業系列之見工準備篇 - 🌟升級化妝班👩🏻‍💼🧑🏻‍💼

by LAM Kevin Kai Wing -
Number of replies: 0

見咁多同學踴躍報名,咁有誠意!我哋SDOLIB決定攜手合作🤝,將化妝班都來過大Upgrade

希望讓參加嘅同學們都成為面試人氣王👑


就業系列之見工準備篇 - 🌟升級化妝班💼

經驗.導師 : Ms Naomi 

日期.時間 : 13/3/2023 (星期一) 下午1:00 - 2:30

空間.地點 : 304室 ↗️ Library

人數.名額 : 5位 ↗️ 9位 (先到先得)

👋🏻招.Helpers:3-4位 (招募識化妝同學,負責幫同學化妝,全部計In-house service)

💰.班費 : 20元 (有化妝品提供, 同學也可自備化妝品)

報名: https://docs.google.com/forms/d/1MFKKzMuknrxVBwsGja3ZpbrslvZsFxgw_Pd2DLszP7c/

查詢: 63752153 Carine紀君


💄化妝班.簡介

外表係俾人的第一印象,特別在見工時要令僱主留下好印象,妝容,外形,衣著都是十分重要。今次SDO x LIB合作,邀請了經驗化妝師Naomi和 形象指導導師,在宏恩Library教授同學有關 見工化妝 / 化日妝的技巧,會教上粉底,畫眉,眼線等,加配搭合適衣著都可以令你變得精神又自信,化妝扮靚唔係女仔專利,男同學都需要形象㗎!名額有限,報名從速。


📚有幾本.好嘢 

| 好書 (可以去HKPL借閱)

新鮮人的逆襲:誰說工作難找?打理好職場形象,菜鳥也能成為面試人氣王!

| 電子時裝雜誌 (ELLE, Harper's Bazaar, Esquire)

使用HKPL Account 登入 Flipster 

 Flipster 提供各類英文電子雜誌,涵蓋商業、運動、潮流、汽車、新聞、科技、健康、消閒興趣等範疇。可在線上閱讀最新或逾期的雜誌內容,又可把電子雜誌透過 Flipster 流動應用程式下載到流動裝置,以便隨時閱覽。