GCC Moodle News

[SDO] - 6/3/2023 見工面試one take pass 工作坊

[SDO] - 6/3/2023 見工面試one take pass 工作坊

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學

見工時人地會問你咩刁鑽問題? "你有咩缺點?" "你如何面對與同事的衝突?""你對舊機構有咩睇法?" "點解我要請你? " 你仲應徵緊邊間公司?" '點解你CV上份份工都唔超過1年? " 你未來有咩目標?" "你期望幾錢人工?"

SADO  在3月6 日舉辦見工面試one take pass 工作坊 , 分享如何在見工時作出吸引人的自我簡介, 以及如何回應刁鑽問題, 了解面試官的想法, 知己知彼, 百戰百勝。

見工時會遇上好多突發問題, 要做到淡定有錢剩, 唯一方法就是充足準備和不繼練習, 所以不要錯過此機會。 由即日起, 同學也可send CV to carinelau@gratia.edu.hk , SDO有專人為大家優化CV, 也可預約一對一見工interview role play. 

***************************************************************************************************************************

見工面試one take pass 工作坊

日期/ 時間: 6/3/2023 1300-1430

地點: 201室

費用: 免費

報名: https://docs.google.com/forms/d/1bo7M6RfqoK-STBu9aF5zzGrM67428wJ_kyRETyWZhu0/edit




大家又睇下呀BOB教大家見工秘訣, 了解下面試官的想法, 知己知彼。