GCC Moodle News

[SDO] 就業系列之見工準備篇 -Interview 懶人包 見工必備-(林盛斌 Bob)

[SDO] 就業系列之見工準備篇 -Interview 懶人包 見工必備-(林盛斌 Bob)

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學

SDO會定期在moodle發一些見工攻略, 今日呢條影片由藝人呀BOB教下見工時自我介紹的dos and donts

自我介紹千萬不要講 你的名字 興趣 CV履歷表上有寫!|面試秘笈 要讓老闆對你印象深刻 |求職面試 Interview 懶人包 見工必備- From: 林盛斌 Bob


要謹記第一個"S" Success

第二個"S" Strengths 第三個"S" Situation 第四個"S" Sincere 

 求職面試時考官第一個觀察應徵者嘅表現一定係自我介紹,所以千萬唔好睇小自我介紹嘅重要! 如果即將要面試嘅大家,希望睇完呢條片可以幫到你成功得到老闆/公司嘅信任! 

影片連結: 


如果大家想見工前搵人role play 一下, 準備下, 歡迎同我預約下, wtsapp 63752153 紀君。

祝大家前程錦繡!!!!