GCC Moodle News

[SDO] - 就業系列之創業篇 - 鉤織玫瑰花工作坊(名額已滿, 多謝支持)

[SDO] - 就業系列之創業篇 - 鉤織玫瑰花工作坊(名額已滿, 多謝支持)

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學:

SDO 知大家3 月即將好忙, 所以在大家踏入瘋狂交功課和同學出實習前, 黎多個workshop同大家打打氣。

SDO 由2  月開始會有一系列career support 的活動, 如: 會教見工化妝, 寫CV , 見工面試攻略, 仲有專人幫你改CV, 做一對一見工role play, 仲有和創業有關的工作坊 (手沖工咖啡工作坊, 手工花工坊), 仲有不同導師分享創業的心路歷程。

仲會在MOODLE定期分享一些見工貼士俾大家, 和介紹就業機會。早前有同學因參sdo舉辦的精神復康服務分享會後, 分享的機構即場招聘, 有同學後來再經面試而獲社福機構取錄。呢d工作經驗可ENRICH同學的cv 又可賺取金錢和經驗。

係咪好吸引好貼地呢?

創業篇第2擊黎啦!

<鉤織玫瑰花工作坊>

日期: 4-Mar-2023 (星期六) 11:45-1:45

費用: $20

地點: 202室

內容: 教授鉤織玫瑰花, 並有10分鐘slash 工作經驗分享( 導師分享如何把不同興趣變成副業, 做SLASH又可維持生活, 仲享受到WORK LIFE BALANCE)

報名:  https://docs.google.com/forms/d/17ZFPsFnuSx0uS0W7EF3e1Rz7i-POsLXaPUjNRHIbdxw/edit

查詢: 63752153 紀君