GCC Moodle News

[SDO] - 新春跑大運 27/1/2023 (星期五)

[SDO] - 新春跑大運 27/1/2023 (星期五)

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學:

祝大家開sem 順利, 學業進步!

聖誕新年常出街食大魚大肉,開party , BBQ,  係時候要做下運動啦。

無論你係零運動, 幻想自己會做運動, 想做運動, 羨慕人地做運動, 或者熱愛運動, 或是跑步高手, 都可以黎同我地一起跑個靚步。

只要掌握正確跑姿和呼吸法, 做夠熱身和伸展, 零運動的你都可以一嘗長跑的樂趣。 你想開始你的第一個10K 嗎? 只要肯試, 無野係唔可能。 

跑步從來不是一伴苦悶, 痛苦的事。 只要掌握正確方法, 跑步可以開心又輕鬆, 又是十分有效的減肥方法。

Come and join us!

日期時間: 27/1/2023 (五) 10:00-12:00

地點: 啟德站A出口, 中途站紅磡(4K), 尖沙咀鐘樓(8K), 終點西九文化區(12K), 同學可按能力決定跑步距離。

內容: 熱身, 街跑, 伸展, 認識正確跑姿, 呼吸節奏, 心率計算等。

導師: Carine Lau

報名: https://docs.google.com/forms/d/1RLK6vyPpD2XE6cWc7Sz0pt9JXtMPwB0RFt-0PRmJChY/edit