GCC Moodle News

[SDO] - 香薰護膚品製作班(反應熱烈, 名額已滿!!! )

[SDO] - 香薰護膚品製作班(反應熱烈, 名額已滿!!! )

by LAU Kee Kwan -
Number of replies: 0

各位同學:

SDO 又有新活動! 就黎聖誕大家都想靚靚o甘去參加Christmas party。今次o既香薰護膚品製作班就幫到你啦! 一個鐘內可製作2款合適秋冬用的護膚品: 薰衣草抗敏保濕水(30g)+水份gel mask(30g)。材料黎自台灣和澳洲, 以平民價享用公主級的護膚品。做完自己用或送俾朋友做聖誕禮物都可。

課堂中除左交流護膚心得, 明白護膚品製作原理, 調製合適自己肌膚的產品之外, 導師仲會分享自己如何一步步建立自己護膚品品牌, 創業的點滴。仲有花茶和聖誕甜點招待大家呢!!! 

PS:是次活動反應熱烈, 已超出原定人數, 如有同學報名將會是Waiting list。


香蕪護膚品製作  28-11-2022 (Mon) 1330-1430  Rm 303  Fee : 20hkd


PS: 歡迎同學申請成為活動助手, 計校內服務1小時。 
如有查詢, 可電郵carinelau@gratia.edu.hk