GCC Moodle News

[SDO] 2021 - 2022 學年 ~ QESS 第一彈!

[SDO] 2021 - 2022 學年 ~ QESS 第一彈!

by TSUI Genevieve Hin Ha -
Number of replies: 0

#開學啦事不宜遲, 立即推出2021 – 2022 學年QESS 第一彈!!!

9 月份, 我哋將會有2 個工作坊!

 

917 (星期五) 2:00pm – 4:00pm @ Library

我地邀請到Mrs. Karen Cheung Dyer 黎同我哋介紹領導層嘅溝通技巧!

等大家係學習或工作上都可以更有效同人溝通,建立良好嘅關係!

 

https://forms.gle/BGfy19FpaoY1azwz9


 


924 (星期五) 11:00am – 1:00pm @ Rm. 303

有我哋嘅Counsellor, Gen, 去同大家發掘自己嘅內在資源, 學習適應唔同方面嘅新常態”!

除此之外,亦希望透過工作坊,增加大家係宏恩嘅歸屬感!


https://forms.gle/YzbhWm8tNNkZ379AA

 



有興趣嘅同學就好快啲報名啦!


p.s. 同學為工作坊助手可獲2小時校內服務時數