GCC Moodle News

招募宏恩學生拍攝短片為應屆DSE考生打氣

招募宏恩學生拍攝短片為應屆DSE考生打氣

by LUN Wing Yan -
Number of replies: 0

各位同學:

 

今屆DSE即將開考,相信你們也知道今屆考生所面對的壓力份外沉重,你願意為他們打打氣嗎?


誠邀你從以下句子中選出一句,然後拍攝一段簡單的短片以積極正向的語調為學生打氣,完成拍攝後,請於423日或之前以電郵發送給學院發展及傳訊處 (DCO)(電郵地址:dco@gratia.edu.hk)。


我們會把你們遞交的短片剪輯,然後放於宏恩的Facebook instagram或其他宣傳途徑,為DSE學生打氣!


  1. 各位考緊DSE嘅同學,大家好,我地係宏恩基督教學院嘅學生。喺疫情下預備DSE真係一啲都唔簡單,要有充份嘅準備同堅持,才能有信心戰勝一切,作好準備,考好啲個試。加油!

  2. 各位考緊DSE嘅同學,大家好,我地係宏恩基督教學院嘅學生。等左咁耐,終於可以考DSE喇,一定要全力以赴,大家努力,加油!

  3. 各位考緊DSE嘅同學,大家好,我地係宏恩基督教學院嘅學生。如果你喺讀緊書嘅時候,覺得壓力好大嘅時候,可以停一停,深呼吸,聽一啲柔和嘅音樂,幫助自己平靜落嚟, 放鬆心情。加油!

  4. 各位考緊DSE嘅同學,大家好,我地係宏恩基督教學院嘅學生。仲有記得每日都要有充足嘅休息、健康嘅飲食、同埋適量嘅運動啊!身心健康都好重要架!加油!

  5. 各位考緊DSE嘅同學,大家好,我地係宏恩基督教學院嘅學生。無論點樣,你今日付出嘅每一分努力都會成就未來嘅你,加油!

 

短片要求:

-       橫向拍攝

-       20秒內

-       請注意拍攝時的背景、燈光及解像度

-       保持積極、正面、關懷及鼓勵的態度

 

如有查詢,可電郵至 dco@gratia.edu.hk 或致電5804 4144Ms Viann LunMs Joyce Lam聯絡。

 

感謝你的參與及支持!


註:你提交的短片,DCO將保留修改/使用與否的權利。

 

發展及傳訊處啟