GCC Moodle News

【送禮高手】寶寶在轉角

Re: 【送禮高手】寶寶在轉角

by LI Collin Ho Lun -
Number of replies: 0

謝謝多一位CM同學接受邀請回應。

口述:鍾詠嫻

細心睇,呢份禮物唔係價值高昂嘅珠寶首飾,而係農產品。產品嚟自馬寶寶社區農場,受住政府新界東北發展影響嘅農場。翻查Facebook,先知呢個本地農場,主張有機種植,唔用化肥農藥,回收社區嘅廚餘,自製肥料,順應天時種植合時嘅農作物,盛夏種瓜豆,寒冬種蔬菜,推行本地生產,本地銷售,減少交通成本,實踐永續耕作嘅地方。居住喺北區嘅道心,能夠送呢啲農產品,令到鄰居都認識馬寶寶農場,認識永續農業,比起贈送金銀珠寶,好似更有意義。

送贈禮物本身只有收贈嘅人得到益處,但道心今次喺送贈過程能夠認識馬寶寶,實際買咗佢哋嘅農產品,支持佢哋,將訊息帶畀鄰舍,令北區居民和作業者連上更密切嘅關係,實在係一次三贏嘅活動。而我呢,正正係缺乏咗與社會上受壓迫嘅人嘅一種連繫。我呢,對社會發生嘅事真係莫不關心。佢哋正在主張有益嘅種植耕種方法,種出健康嘅農產品。我哋卻喺度食有農藥嘅農作物,忽視咗佢哋對有機耕種嘅付出,亦都莫視咗政府對佢哋嘅壓迫。

喺呢件事上面,我哋多咗認識,好多謝道心呢次嘅行動。我喺度諗,我可以點回應呢件事呢?我可以付出呢咩去履行社會公義?我又可以為呢件事去到幾盡?