GCC Moodle News

【宏 • 集】蛋仔拼搏誌(下周一2月11日)

【宏 • 集】蛋仔拼搏誌(下周一2月11日)

by LI Collin Ho Lun -
Number of replies: 0

今個學期的宏集相當緊湊(等大家sem尾可以抖抖氣嘛),下週一,我們請來一班基層街坊(來自《十八仝人》一書)跟大家你一句我一句。以下的簡介係由MC Bella和 MC阿樂一邊扎馬一邊用氣功寫成的:


十八銅人?我哋細細個就喺周星馳電影入面見過同聽過,但有無諗過喺少林寺以外嘅地方都可以一睹佢哋嘅風采?想知道呢「十八仝人」點樣喺社會呢個銅人巷入面練成十八般武藝?

機會嚟喇,飛雲!

嚟梗2月11號嘅「宏 • 集」,你就有機會同佢哋學下嘢喇!我哋好榮幸請到幾位喺銅人巷打滾咗好多年嘅街坊。除咗佢哋嘅分享之外,大家仲有機會親身訪問佢哋點喺社會上爭取市民應有嘅權益!

乜野話?有人唔返嚟?林鄭方丈份人好小器㗎,出唔出得返少林寺?你自己諗喇……